joi, 11 decembrie 2008

Fapte de viata




Acum cateva zile am gasit postat un citat. Un citat sec, dar care mi-a dat de gandit. Cata dreptate cuprindea... Si cum, nu-mi place "goliciunea" unor mesaje blog ce contin citate, dar fara a fi comentate, m-am gandit si m-am tot "rasucit", si-uite asa am postat "patania" mea.
Sau… ce legatura exista intre un citat si viata mea.

...in urma unui eveniment "dureros" ce m-a marcat, am hotarat ca viata mea sa aiba un anumit sens... Murise un om demn, ce traise toata viata inhamat la "jug"... Tragea la "jug" fara semne de oboseala, caci o facea pentru a fi bine familiei. N-avea timp pentru iesit la o bere cu colegii sau pentru petreceri, avea timp insa... pentru "ore suplimentare", pentru un ban in plus! Asa s-a prapadit... A ajuns mult prea tarziu la doctor...
Pe scurt: Tata!
Si uite asa, am zis! Daca D-zeu l-a luat pe el, omul ce nu bause, nu fumase, nu petreceri si alte asemenea, eu fiul lui voi fi opusul!
Drept pentru care... am facut in lume si rele si bune! Pana pe la 30 de ani, cam tot din ceea ce "era interzis" ori de multi erau considerate fapte... reprobabile, eu le facusem!

Numai ca... pe la 30 m-am gandit ca tre' sa-mi mai intemeiez si eu o familie...

Pe scurt, cam asta sa-ntamplat! Va puteti da seama "cu usurinta" ce partida buna eram! Un golan! (catalogat!). Numai ca... s-a gasit cineva care a "vazut" si in interior. Si a vazut si altceva decat "suprafata". A avut incredere in posibilitatile mele, a stiut sa scoata la "iveala" acele parti bine ascunse, idila sa-nfiripat..., iar de aici nu a mai fost decat un pas!
De la an la an statutul meu s-a schimbat, am urcat pozitie cu pozitie in ierarhia unei firme. Din pacate asa cum se intampla in multe alte familii, si intre noi a venit si ziua cand... totul s-a rupt!

Definitiv si irevocabil!

Desi despartirea a fost una... nu tocmai "placuta" si linistita, am avut puterea sa-i multumesc! Sa-i multumesc pentru cel ce eram acum!
Nu avusesem nevoie decat de un "imbold"!
Ea mi l-a dat!
Un simplu impuls...

"Multi barbati isi datoreaza succesul primei lor sotii. Iar a doua sotie succesului."

...acum stiu ce vreau! Stiu ce voi face in urmatorii ani! Am o pozitie buna, un servici bun...
Dar… nu-I totul! Implinirea? Este… pe aproape! Ii “simt gustul”!

...stiu ca cineva acolo sus ma iubeste!
De fiecare data cand am pierdut ceva, dupa nu foarte mult timp am "castigat" cu mult mai mult! Poate am fost un norocos, ori poate am "muncit" pentru fiecare lucru castigat!
Dar niciodata nu m-am lasat! Am vrut mai mult, mai mult... si am luptat pentru asta! Un simplu impuls! De atata am avut nevoie! Restul… Este doar poveste…

Gandu' lu' Popa's

Niciun comentariu: