miercuri, 2 ianuarie 2013

La-nceput de an nou...


La ora scrierii acestui post, trecut-au deja primele 36 de ore din 2013. Ce-aş putea spune despre 2012 privit retrospectiv?
Privit în ansamblu..., aş putea spune că a fost "cel mai negru an" din toate punctele de vedere, precum şi pe toate planurile... Cam tot ce am vrut... nu mi-a ieşit! Mai toate speranţele mele... s-au năruit! Un an agitat, un an agitat, un an în care m-am tot "agitat" cu speranţa că în vreun fel voi reuşi să scot iepurele din joben.

Hmmm...
Unii ar putea spune:
- Poate aşteptările tale au fost mult prea mari!
- Nu cumva... ştacheta pe care ţi-ai impus-o a fost mult prea sus?

NU! Dat fiind că nici 2011 nu a fost un an ieşit din comun, ţelurile pentru 2012 nu au fost foarte mari, nu mi-am dorit lucruri "ieşite din comun". Privind la cele prin care "am trecut" de-a lungul anilor anteriori, am avut şi momente de vârf, la fel cum am trecut şi prin momente de cădere. Am trecut cu bine peste ele, fie că a fost vorba de-o mare bucurie, sau de-o mare tristeţe. Am încercat să-mi păstrez capul pe umeri şi să nu mă-mbăt de bucurie, tot aşa de bine cum am încercat să nu fiu dărâmat de-o mare tristeţe... Eu zic c-am reuşit! Câteodată-mi mai zic şi alţii: ...nu ştiu cum draq de-ai reuşit să nu o iei pe arătură după câte-ai pătimit! Uite că... mi-am păstrat "minţile-ntregi"! Asta şi pentru că am învăţat! Am învăţat din fiecare lucru pe care l-am trăit, am găsit energia necesară pentru a merge mai departe. Sfârşitul de an 2012, mi-a mai dat o lecţie de viaţă, o lecţie dureroasă despre care am şi scris la acea dată un post.  Am tras şi de acolo învăţăminte!

Dus e 2012..., doar ce-a-nceput 2013! Nici de la acest an nu doresc lucruri ieşite din comun!
- Vreau doar să am sănătate, pentru că fără sănătate... nimic nu poţi duce la-deplinire, ba mai mult! Costă, şi costă al dracului de mult!
- Apoi, pentru acest an mi-am propus să muncesc pe 2 fronturi, să ţin ş-un "full" precum ş-un "part-time", într-o goană nebună spre bunăstare.
- Pe plan personal... Ce-o vrea D-zeu! În rest, multă linişte, mai puţine situaţii supărătoare, mai puţini nervi... Dacă se "leagă" lucrurile totu-i Ok!   

Auspiciile-s bune. Poate-s doar lucruri generale, poate-s doar gânduri de-nceput de an, poate-s doar speranţe de mai bine, poate... Privind însă înainte la un întreg an 2013 care doar ce a început, tind să cred că-n acest an multe vor fi cele ce se vor "aşeza" în făgaş.

Aşa ca...
La mulţi ani, să fiţi sănătoşi şi la pungă groşi!
Să aveţi parte de un 2013 mai bun decât 2012, lăsaţi în urma ce a însemnat trecutul, priviţi înainte cu speranţe şi dorinţa de mai bine! Să fiţi iubiţi de cei dragi vouă! 



Nemira

Niciun comentariu: