miercuri, 21 februarie 2018

Despre Samsung... si operatori de telefonie!





Orange... sau Samsung J5

In iarna anului 2015, am incheiat un contract de prestari servicii telefonice cu Orange. Odata cu semnarea acestui contract, am optat pentru achizitia unui telefon Samsung J5. Dat fiind ca mediul in care lucrez "contine" anumiti factori de risc, am decis sa-mi achizitionez si o polita de asigurare pentru acesta.
Toate bune si frumoase, numai ca... dupa nici 6 luni m-am prezentat la Service-ul Orange din str. Biharia, data fiind functionarea defectuoasa a terminalului. Aici, mi-a fost inlocuita mufa de incarcare, si am fost atentionat ca telefonul prezinta "oxid" in partile componente. 'geaba i-am explicat omului d-acolo ca IO lucrez intr-un mediu "umed", dat fiind ca in mare parte a timpului execut lucrari de zugraveala/glet, lucrari care duc la un anumit grad de umiditate...
Inainte cu cca 6 luni de sfarsitul contractului, adica prin vara anului ce tocmai a trecut, m-am trezit cu o functionare defectuoasa a terminalului. Mai pe scurt..., "tembelefonul" isi scadea de unul singur volumul, ceea ce ducea inevitabil la intrarea acestuia in "Mod Siguranta"! In acel moment..., bineinteles ca nu mai puteam folosi toate functiile acestuia!
Bineinteles ca... am ajuns iarasi in str. Biharia, la service-ul Orange. Aici, dupa ce mi-am lasat "tembelefonul" pe mana "tehnicienilor", mi-am vazut de treaba, urmand sa fiu sunat de un reprezentant al acestui service. 
Numai ca... Stupoare! Ma suna si-mi spune ca: 
"...din pacate telefonul este ireparabil! Placa de baza este oxidata, data fiind expunerea acestuia la lichide! Din acest motiv ati pierdut Garantia!" 
Degeaba i-am explicat telefonic reprezentantului, degeaba le-am explicat tehnicienilor aflati in str. Biharia, degeaba i-am spus si Sefului acestora ca lucrez intr-un mediu umed, iar telefonul nu a luat niciun contact cu lichidele! Ei sustineau una si buna! 
Mosule... care-i problema? Detii o asigurare pentru acest telefon! Spui ca accidental acesta a luat contact cu lichidele..., si... beneficiezi de un alt telefon! Ba... mai mult! Daca lucrezi intr-un astfel de mediu, de ce nu-ti achizitionezi un telefon cu tehnologie "anti-praf/anti-umezeala"?
Pai... nu merge asa! Poate telefonul are o problema de fabricatie! Poate... Si-n plus..., cat ma costa un astfel de telefon? O gramada de bani!
Ei... nimic! Nimic! Nimic!
Uite-asa, am ajuns sa ma adresez companiei de asigurare. Le-am spus si lor ceeea ce mi s-a intamplat "de-a fir... a par!", iar concluzia a fost..., una singura! Ne pare rau, ati pierdut asigurarea! Nu a reiesit niciun eveniment accidental!

Uite-asa... m-am trezit cu un telefon care... nu mai avea nici asigurare, nici garantie, si nici nu mai functiona cum trebuia! Multi nervi, mult timp pierdut, mult... (Ce mai conteaza?)

Dupa nici macar o luna... (insa!) telefonul si-a revenit la toane mai bune! Drept pentru care... a reinceput sa functioneze la capacitate maxima! 




Vodafone... sau Samsung A5 2017

Contractul s-a incheiat (Orange), si am decis sa ma (tele)portez catre Vodafone. Am ales de aceasta data un terminal cu tehnologie "anti-praf/anti-umezeala". Am ales un Samsung A5 2017! Bineinteles ca... i-am facut si acestuia o asigurare!
De la momentul achizitiei, trecut-au nici 60 zile, iar "tembelefonul" a inceput sa o ia razna! Putea sa ma sune... oricine..., din orice retea de telefonie! El... nu suna, si-mi dadea doar mesaje de genul: "...ati fost sunat de numarul... la ora..."! Semnal de internet? Pai... cateodata! Sau... acasa! Ca doara intra pe wifi!
Mi-am facut timp si m-am dus cu el la Service-ul Samsung din Iuliu Maniu. Dupa o asteptare de cca 50min (60min fiind maxim-ul, conform celor stipulate pe toate afisele!), mi-au inapoiat (NOUL!) telefon. De ce noul? Pai... simplu! Am fost instiintat ca mi-a fost inlocuit capacul spate (probabil a fost deteriorat la desfacere!) si "placa de baza"! Pai... din cate stiu, sau am fost "instiintat" de catre cei de la Orange, inlocuirea placii de baza este echivalenta cu un telefon nou!





Care-i problema in fapt?
Este o problema cu telefoanele Samsung? Au probleme cu "placa de baza" la ale lor terminale?
Trebuie sa trec la un nivel superior? E cazul sa-mi achizitionez un S7, S8, Edge?

Dar daca... patesc acelasi lucru?

Niciun comentariu: